Zakończenie projektu „Zakodowana kraina przygód Zosi” w klasie 2a

Uczniowie klasy 2a w tym roku szkolnym uczestniczyli w zajęciach „Zakodowana Kraina Przygód Zosi”. To międzynarodowy projekt STEAM, który wprowadzał uczniów w świat nauki poprzez zabawę. Zajęcia kształciły i doskonaliły szereg kompetencji kluczowych, w szczególności umiejętność logicznego myślenia, kreatywność, współpracę w grupie oraz podstawy programowania. W czasie zajęć wykorzystywano roboty Photon z programu „Laboratoria przyszłości”. Drugoklasiści brali udział w zajęciach z kodowania i programowania, zajęciach plastycznych, technicznych i konstrukcyjnych. Mieli okazję do czytania i słuchania opowiadań, rozwijali orientację przestrzenną, spostrzegawczość, umiejętność czytania ze zrozumieniem, umiejętności matematyczne, wiedzę patriotyczną, przyrodniczą oraz wiedzę o tradycjach i otaczającym świecie. 
Zajęcia z projektu najczęściej realizowane były podczas zajęć rozwijających zainteresowania i kreatywność uczniów, ale równie często wykorzystywano dostępne materiały jako uzupełnienie i rozwinięcie zagadnień omawianych w czasie codziennych lekcji.
Zrealizowano 15 z 21 wyzwań, co dało “Złotą odznakę” oraz Certyfikat realizacji I Międzynarodowego Projektu w nurcie STEAM.

Certyfikat udziału W I międzynarodowym projekcie STEAM Zakodowana kraina przygód Zosi
Dyplom za udział w I międzynarodowym projekcie STEAM Zakodowana kraina przygód Zosi